mandag den 30. december 2013

julepynten 2013

I år pyntede jeg tre juletræer (bare rolig, jeg havde masser af pynt til overs). Ingen af træerne er blevet fotograferet ordentligt mens de stod friskt og pænt. Men jeg tog et par billeder af noget af pynten her hjemme inden det blev pakket ned.

Hjemme var træet hvid, blå og sølv - inspireret af Isdronningen, filmen "Frost" og bare vinter generelt. Hos svigerne var træet rød og guld. I min mands firma blev det guld og hvid (som hjemme, sidste år)

De følgende billeder er af pynt jeg selv har lavet:

Mini Hamaperle snefnug

Blomster kusudama kugle

lille Sonobe kusudama

istapper lavet af dråbeperler fra CC Hobby

Klippet julehjerte med pergament

Nemt julehjerte med pålimet mønster

Jeg elsker at lave julepynt! Og jeg kunne godt lave det hele året rundt, men så ville min mand nok protestere. Han er typen der syntes at jul hører til i December og ikke et øjeblik før eller siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...