tirsdag den 8. oktober 2013

Bryllups forberedelser

*NEJ* det er ikke mig, jeg har været gift i laaaang tid =)

Min søde kollega Songül skal giftes, og hun har fundet et billede på nettet af to biler klædt ud som brud og brudgom. Sådan vil hun også gerne have det på lørdag. Så vi har været i gang med nål og tråd, konstruktionspap og filt. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat, men lige nu er vi kommet så langt:

 

Det er et rigtig sjovt projekt, men hold nu op! Jeg fik vabler af at sy i det hårde pap.. også selv om jeg bruger fingerbøl. Tiaraen er lavet efter den engelske "Strathmore Rose Tiara" som mange spåede som en mulig kandidat til Kate og Williams bryllup.


Hun endte med at bære en anden (næsten lige så smuk) tiara. Men på Disney siden Spoonful havde man allerede satset og lavet en printbar version af rosen tiaraen og den har jeg brugt som skabelon. Der mangler naturligvis en masse bling og et slør før bil-tiaraen er klar til bryllup.

Er du til rigtig prinsessepynt så kig her på alle de flotte tiaraer fra det engelske kongehus.. sikke et udvalg!

2 kommentarer:

  1. Spændende projekt, jeg håber godt nok du tager nogle billeder af resultatet på lørdag :)

    SvarSlet
  2. Jeg er blevet lovet nogle gode billeder fra fotografen =)

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...