mandag den 30. september 2013

Tøsetur

I lørdags holdt jeg fødselsdag. Ikke den traditionelle familie sammenkomst (den kommer) men en tøsetur på Østerbro. Vi spiste på Famo Metro - som jeg vidst har skrevet om nogle gange - men det er altså også et godt sted! Senere fortsatte vi på Irsk Pub. En rigtig god aften! Det var en god anledning til at samle veninder fra forskellige dele af mit liv; der var en med fra mit arbejde, to fra mødregruppen, min storesøster og så nogle veninder som går way back. Turen var en fødselsdagsgave fra min mand, fra sidste år. Jeg skulle nemlig have været på kokkekursus på Famo, men de har nedlagt de åbne hold - så i stedet spiste og drak pigerne og jeg hele gavekortet op =)

En af de dejlige gaver jeg fik var bogen Hæklet Legetøj af Maja Hansen. Og der fulgte endda garn med til at hækle små trolde. Så nu glæder jeg mig til at komme igang.. der er bare lige nogle WIPs der skal afsluttes først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...