lørdag den 21. september 2013

TADAA!

Okay, det er vist på høje tide at vise hvad al min fritid går med i øjeblikket. Al den tid der IKKE bruges på at blogge. Min noget sløje indsats på blogfronten skyldes mit nye firmaeventyr Babybee.

Jeg har startet webshoppen www.butikbabybee.dk og mine aftener og weekender går med at redigere fotos, oprette varer, finde ud af google analytics, tags, regnskaber, tast selv erhverv, moms indberetning og så videre. Oven i mit 30 timer om ugen job som lærer og med en uges pause på grund af keglesnit betyder det at jeg har haft ret travlt.

Al støtte modtages naturligvis med kyshånd! Så hvis du vil hjælpe mig på vej må du gerne syntes godt om Babybee på Facebook, eller på LinkedIn.

I shoppen sælger jeg blandt andet de lækre Zoo Pack tasker fra Skip Hop - og der kommer naturligvis snart en giveaway! 


2 kommentarer:

  1. Superspændende. Ønsker dig held og lykke med forretningseventyret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det er lidt nervepirrende at kaste sig ud i noget helt nyt =)

      Slet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...