mandag den 9. september 2013

Jamie Oliver på Food Tube

Nu er det ikke fordi bloggen pludselig kun skal handle om videoer, men da jeg har hvilet på sofaen i snart en uge efter keglesnit nr.3 er der ikke så meget nyt herhjemmefra, så her er lige én mere.

Vidste du at Jamie Oliver har en kanal på Youtube hvor han laver mad? Jeg nyder at få et link i mailen når der ligger noget nyt og spændende. Som denne super enkle kage, som jeg har en fornemmelse af at jeg ville elske! Lemoncurd er min bedste ven =) og her er det kombineret med en appelsin/mascarpone creme, friske hindbær og kage. Mums!

1 kommentar:

  1. Det er bare hyggeligt, at tjekke madprogrammer på youtube, der kan godt gå et par timer med det, hvis jeg ikke stopper mig selv (;

    - Anne

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...