torsdag den 30. maj 2013

Farvel til niende..

Jeg har i et stykke tid været igang med et lille yarnbombing projekt på mit arbejde.
Da det er udendørs gik det lidt i stå med al den regn vi har fået. Men nu er det jo 9. klassernes sidste skoledag fredag - og de skal traditionen tro kaste med karameller og vandballoner fra balkonen som jeg var igang med at brodere på, og så skulle det jo være færdigt.

Så mandag eftermiddag skulle jeg død og kritte være færdig med at skrive skolens navn på balkonens rækværk inden jeg tirsdag var til endnu et keglesnit og derfor nu ligger underdrejet i en uge.


Jeg troede at det fine neon pink line som var tilovers fra en af april måneds mange lockout aktioner ville være rigtig flot på den hvide metalplade. Men resultatet er desværre ikke særligt tydeligt. Jeg skulle måske have kastet mig ud i dobbelt eller trippelt garn, men jeg tror egentlig ikke at jeg orker at lave det om nu.
Det har den positive effekt at det er lidt "hemmeligt", noget man kun ser hvis man kigger fra den rigtige vinkel.
Men nu er det i hvert fald klar til i morgen - som en lille afskeds hilsen fra mig til 9. klasserne. Jeg er ked af at jeg ikke får set dem sige farvel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...