søndag den 7. april 2013

Fe festen

Her er billederne fra Lærkes fe-fødselsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alle pigerne fik en tryllestav, et hårspænde og en ring med "deres" fe på. Tingene lå i en skattekiste som de fandt efter en skattejagt. De lavede først en fe-lanterne så de kunne lede efter spor - lille patentglas fra Netto (utæt - anbefales ikke) lidt glimmer og indholdet af to knæklys.
 
Maden var cupcakes med sommerfugle i fondant, små pizzaer, "snegle" (tortilla ruller med skinke og ost, nogle med pesto) jordbær dyppet i hvid chokolade og div. lyserødt glimmer/drys og lidt fe-agtigt slik og småkager.
 
Efter maden blev der tegnet, farvelagt printede fe tegninger, arbejdet i "playbook" fra disney og leget med modellervoks. Vi så en lille film på Youtube med Pixie Hollow games.
 
Alt i alt en rigtig god fest! Lærke er glad og tilfreds. Mor er træt og overvejer endnu engang om jeg skulle lade være med at gå all-in hver gang vi holder jul, fastelavn, fødselsdag osv. men jeg kan ikke - lade være altså! Jeg elsker det..
 
Jeg har fundet billeder til fe tingene på disneys hjemmeside Spoonful, som har langt flere fede ting end disney.dk (bare et lille tip - de har alt i disney, uanset hvilken figur dit barn kan lide om det så er Phineas og Ferb, spillet "where's my water", klassiske prinsessefilm, Mickey Mouse osv. osv.)
 
Links:
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fantastisk, min datter ville have elsket det hele! Sikke en fin blog du har, jeg har meldt mig som fast læser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! De fem små feer var også ret begejstrede =)
      Og i lige måde.. jeg følger dig nu på Bloglovin =)

      Slet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...