tirsdag den 26. marts 2013

Den svære saks

Min søn klager sig højlydt over hvor svært det er at klippe pænt med saksen. Jeg er igang med at klippe påskeæg og han vil også gerne være med. Men hans æg bliver nogle mærkelige faconer og en del mindre end tegningen på hans papir. Så jeg har fundet nogle øveark til ham på nettet.


Jeg håber at han gider at øve lidt, men jeg ved også at han har rigtig nemt ved mange ting (tal og bogstaver f.eks.) så det er nogle gange svært at overtale ham til at træne på ting han ikke er så god til.

På det område ligner han nok sin mor.. som også helst laver ting hun kan i forvejen og dropper ting der er svære og som der skal kæmpes lidt for.

Der er masser af øve ark på nettet - de minder meget om det klassiske symaskine kørekort!
Bare google: scissors practise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...