tirsdag den 5. februar 2013

Århus tur

Vi var i Århus i weekenden.
Hele min dejlige familie - undtagen tvillingerne. Mine forældre, min mand, min søster og hendes mand og børn.

En af de ting jeg har set frem til var at komme ind i butikken Smuksak. Der fik jeg købt et stjernefant symønster fra Frk. Turkis, en Wiinblad platte og et strygemærke fra XoEinDing og en skøn kjole til Lærke fra Bybørn. Den er nu lidt for stor endnu, men hun har trods det haft den på i dag.

Jeg har ikke nået at tage billeder mens der har været dagslys, men her er billeder fra de damers blogs:

 
 
(jeg har købt den gule for oven)

1 kommentar:

  1. Det var rigtig hyggeligt, at du kiggede forbi og sagde hej :)

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...