søndag den 27. januar 2013

Status på oprydningen..

Mit projekt med at rydde op 30 minutter om dagen i januar måned gik faktisk ret ok ind til for lidt over en uge siden. Men så har der været lidt pause omkring det.

Først døde min fætter, meget pludseligt, 46 år gammel. I dagene lige efter var der ikke det store fokus på hjemlige pligter for at være helt ærlig. Derefter fik familien en omgang mavevirus som slog alle planer om oprydning af banen. Den har istedet stået på rengøring og tøjvask og ikke ret meget andet. Jeg og Andreas var ikke så hårdt ramt, vi slap med en omgang tynd mave. Kim og Lærke fik glæde af den store omgang med feber og opkast også. Kim var hjemme fra arbejde i to dage, for første gang i mange, mange år.

Oven i det har jeg knoklet med at forberede emneuge om USA til næste uge og her i weekenden har jeg syet næsten nonstop på Lærkes Merida kjole. Den er næsten færdig og mangler kun et par stikninger og så skal jeg lave bæltet. Fastelavn rykkede lige meget tæt på i dag, da Andreas har skiftet mening og vil være Yoda fra Starwars. En tur i ToysRus hjalp ikke, så nu må jeg igang med at lave kostume til ham også.

Jeg satser dog på at jeg oven i fastelavns stress, begravelse og emneuge kan få den sidste uge med oprydningsfokus til at fungere. Jeg har faktisk fået ordnet nogle store områder, bl.a. køkkenet og det er dejligt at komme helt i bund med bare noget af huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...