lørdag den 27. oktober 2012

nem aftensmad

Det behøver ikke at være så svært! At lave noget nyt og spændende altså. Et af de små eksperimenter der har vist sig at være både godt og hurtigt er pesto kylling lasagne.
 
 
 
Det er super enkelt: Kylling - jeg plejer at bruge hakket kylling men i dag havde jeg en rest kyllinge filleter som jeg skar i små tern. Brunes i en gryde og tilsættes tomatpassata, bouillon terning, oregano og sort peber. koges kort og tages af varmen. Så lægges lasagnen sammen, af skiftevis lag med pastaplader, pesto (købt eller hjemmelavet), kylling og mornaysovs. Øverst et lag revet ost og ind i ovnen.
 
Det føles meget italiensk når man laver lagene i rød, hvid og grøn!
 
Men en advarsel fra min søn: "Mor, næste gang så husk at sige at det er lasagne med kylling inden i! Jeg troede at vi skulle have lasagne og kylling ved siden af.."
Det råd er hermed givet videre, så jeres familie ikke bliver skuffet hvis i prøver opskriften =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...