søndag den 9. september 2012

Lagersalg

Jeg har været på lagersalg! Det er jeg ellers meget sjældent.. jeg har det ikke så godt med alt for mange mennesker på samme sted (super smart når man er lærer på danmarks største skole!)

Men i Albertslund ligger Lexbrand, som har lagersalg 8 dage hver måned og det er meget stille og roligt! Der var ingen kø ved kassen! I denne måned har de ud over tøj og sko et stort lager med Broste varer, men der nåede jeg ikke ind.

Denne cardigan var mit bedste fund, og til 175 kr var det til at betale.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellers var der mest "dame" tøj. Der var et par Ilse Jacobsen støvler jeg var helt vild med, bare ikke i min størrelse. Men der røg bl.a. et par store tørklæder og et par sorte jeans i kurven, så udbyttet var ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...