søndag den 2. september 2012

Gratis!

Jeg bliver så glad når jeg finder gratis ting på nettet.
I dag ledte jeg efter grafik i lime og lilla til min mors værelse. Hun vil gerne have nogle flotte etiketter på hendes ringbind som passer til rummet.
Og så faldt jeg over Mygrafico, og deres side med gratis filer som man downloader og printer til privat brug.. der var en del jeg fik lagt ned på computeren også i helt forkerte farver =)
Jeg ved jo godt at de håber at jeg forelsker mig helt vildt i et af deres købe designs mens jeg er på siden, men det ændrer ikke på at der er et imponerende udvalg af gratis grafik.

 
I love finding freebies online.
Today I was looking for graphics in purple and lime for my mother. She wants labels for her workspace.
And i stumpled upon Mygrafico and their freebie site. I know they hope I fall in love with one of their for sale graphics while I'm browsing, but I still find the number of freebies at this site impressive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...