onsdag den 26. september 2012

Frøken Sur..

Ja, jeg indrømmer!
Jeg er typen der bliver sur og klager..
Jeg har netop indgivet en klage til forbrugerombudsmanden.
Og hvad er det så der får mig op af sofaen og ud til scanneren for at dokumentere min sag?

Dårlig markedsførings praksis!

Jeg blev tæske æske sur i dag, da min mand kommer hjem fra Domino's med en meget lille portion kartofler, kun 1 dip (tidligere fik man 2) og det nye menukort hvor der med store bogstaver reklameres med nye lavere priser! Det tror da fanden - undskyld, det er da ikke mærkeligt at de kan sætte prisen ned, når de samtidig halverer portionerne!

Så bliver Frøken Fogh til Frøken Sur og der bliver klaget!
Først til Domino's fordi der faktisk var for lidt kartofler, jeg vejede dem nemlig! Og bagefter til ombudsmanden fordi jeg ikke syntes at det er rimeligt at lave den slags reklame. Det ligger i min verden på grænsen til bedrageri.

Vi kunne selvfølgelig også bare vælge at købe pizza et andet sted.. men jeg syntes at vi må stå sammen om at punke firmaerne når de ikke opfører sig ordentligt.

Hvad med jer der ude? Finder I et andet sted at handle eller klager I når I syntes at I bliver dårligt behandlet/snydt/får dårlige varer med hjem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...