søndag den 19. august 2012

Wild Olive

Som jeg sagde i det sidste indlæg skulle jeg lige lede lidt for at finde linket til det billede der nu pryder min Iphone og har inspireret mit nye cover.

As promissed I have dug up the link for the image I am using as background on my phone, which inspired my new cover.

Wild Olive er en rigtig fin blog, hun laver grafik som jeg rigtig godt kan lide og farverne er søde og afstemte. Der er en del gratis ting til download, som f.eks. et alfabet til at lave køleskabsmagneter af.. dog uden æøå, sådan er det jo.
Hun laver også ting til salg, men jeg har ikke kastet mig ud i at købe noget. Hvis jeg lavede mere scrapbooking kunne jeg dog godt finde på at købe hendes grafik og hvis jeg broderede mere ville jeg købe hendes mønstre!
Og hvorfor tog det så lang tid at finde linket? Jo, jeg følger flest blogs via blogger, nogle via feeds, men abbonerer også på en del via email.. fordelt på flere emailadresser.. så jeg skulle lige huske hvor jeg havde billederne fra =)

Wild Olive is a really cute blog, Mollie makes graphics I really like, and the colors are cute and well put together. There are some freebies, such as an alphabet for fridge magnets.. not including æøå, but thats how it usually is.

She also sells graphics and patterns.. I havn't bought any yet, but I might if I did more scrapbooking or embroidery.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...