lørdag den 25. august 2012

Fantastisk workshop!

Jeg har været på en fantastisk workshop i dag hos Anne Nowak, inde på det gamle Carlsberg. Ingen fotos.. jeg glemte min taske og havde derfor ingen kamera med. Til alt held havde jeg pakket de ting jeg skulle bruge til tekstiltryk i de poser som jeg *havde* fået med mig.
Dagen gik med at fremkalde rammer og trykke på gardiner og forhæng til piratværelset og to muleposer til mig selv.
I morgen må jeg tage nogle fotos af det jeg fik trykt, men i dag er jeg for træt og lyset er dårligt i regnvejret!

I have spent the day at an amazing workshop with Anne Nowak. She works in one of the old buildings where the brewery Carlberg used to be. Sorry, no pictures! I forgot my handbag and therefore had no camera. Lucky for me, I did bring everything I needed to print.
The day was spent making print-screens and printing curtains for the pirate room, and two bags for yours truly.
Tomorrow I will take pictures of the things I made, but today I am too tired and there isn't enought light with the rain pooring outside.

Her kan i se nogle af Annes flotte puder, så i ikke bliver helt snydt for fotos:

Here are some of Annes gorgeous cushions, so you have at least one picture.

1 kommentar:

  1. Ih, hvor lyder det som en mega spændende dag. Dejligt når man kan få lidt nye impulser udefra. Knus Heidi

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...