onsdag den 25. juli 2012

Værelse update!

Så blev jeg færdig med at male på drengeværelset! Yay!
Sengen skal males færdig og samles, men jeg har fået sat tapet på pladerne i dag med hjælp fra min far - han er altså super sød til at komme og hjælpe. Han kommer igen på fredag for at hjælpe med et andet spændende projekt min mand har gang i ude i haven.. det får i snart at se, håber jeg.

I finished painting in the new boys room! Yay!
The bed still needs to be painted and put together, but dad helped me wallpaper the sidepanels today - he is so great when it comes to helping out with my projects. On friday he will be back to help with one of my hubs projects in the garden.. you will see it soon I hope.

Lidt billedspam fra værelset:





Det sidste billede driller lidt, det vil ikke redigeres. Det er et lille opbevarings loft, for lille til at være en rigtig hems, men stor nok til et par kasser med babylegetøj eller lign.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...