mandag den 16. juli 2012

Store sommer projekter

Jeg gør det næste hvert år.. planlægger at jeg skal nå en million ting i min sommerferie. I år er det piratværelset der spøger. I denne uge kommer ungerne i børnehave de fleste dage mens jeg skal lave værelset.

Men hold nu op... at male en køjeseng brun for at det kan blive til et piratskib virkede som en fantastisk ide.. men nu hvor jeg ligger på gulvet i annekset (legestuen) og arbejdet skrider laaaaangsomt frem er jeg ved at fortryde. Havde jeg et større budget til det her værelse havde jeg fluks sendt hele skidtet til en autolakerer!


















Og for at føje spot til skade har Anne Nowak lige aflyst den workshop næste uge som jeg så sådan frem til. Jeg har (vilde) planer om at trykke dødningehoveder på puder, gardiner og forhæng til piratværelset. Nu må jeg vente til den næste workshop i august, hvilket betyder at jeg ikke kan gøre værelset rigtig færdigt.

Andre planer i denne og næste uge: Besøg af børnehaven (Lærkes nye stue), legeaftale, male pirat værelset, købe stof og gøre gardiner mm klar til tryk, lave årsplaner færdige, lave skema og velkomst skilt til klassen, få to kontorer til at fylde ét, sy puder til det nye hjørne i alrummet, sy puder til briksen i annekset, male og "lege" med skammel til annekset, rydde op i hele huset, få styr på børnetøjet, sy kjole(r) til Lærke, sy bukser op for Far, sy til mig selv, hækle, gøre bad og køkken hovedrent, spise PCO-mad, træne..
Ok jeg kan godt finde flere eksempler men nu tror jeg i forstår min pointe.. jeg syntes altid at når jeg har 6 uger uden undervisning må jeg kunne nå en million ting.

1 kommentar:

  1. Puha! Jeg er allerede helt forpustet - og jeg har kun læst dine planer, jeg skal ikke udføre dem ;-)
    Har det selv på samme måde, er den vildeste tidsoptimist og når aldrig halvdelen af mine planlagte gøremål. Men det vigtigste er, at man glæder sig over dem, man når at krydse af, i stedet for at ærgre sig over dem, man ikke nåede...
    Fortsat god arbejdslyst - glæder mig meget til at se piratværelset (lige meget, hvor meget du så når af det...)

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...