mandag den 23. juli 2012

Oversprings handlinger

Jeg hader at male...
Men jeg hader endnu mere at prøve (forgæves) at få styr på alle de bøger og papirer der skal flyttes fra mit gamle kontor.
Så nu begynder overspringshandlingerne at melde sig..
Der er blevet lavet lidt kreative ting..
Og i går og i dag har jeg så ordnet og vasket den store bogreol.
Ikke at den ikke trængte.. meen det var måske ikke noget der behøvede at ske lige denne uge.
At blogge om det er naturligvis endnu et forsøg på at slippe for at rydde op, købe maling og male.


At jeg har for mange bøger er en hel anden snak - dette er laaangt fra alle vores bøger. Her er kun fiktion og nogle af børnebøgerne.

Hvem der bare havde det som Patrick fra Svampe Bob firkant:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...