søndag den 15. juli 2012

Omrokering

Som tidligere fortalt skal mit kontor, som jeg malede og indrettede i vinterferien(!), nu laves til pirat-drenge-værelse, fordi min søn ikke gider at dele værelse med sin søster mere. Jeg vidste at det nok kom en dag, men troede at der gik nogle år endnu. Men nej, ikke så snart mit kontor var ved at være på plads proklamerede drengen at han vil flytte derind. Jeg blev aldrig helt færdig med at dekorere og har ikke taget et eneste billede til bloggen, for nu skulle det jo laves om igen, igen.
Men mit sprit nye hvide skrivebord fra Ikea skal ikke gå til spilde! Det får lov til at afløse det noget tungere træbord (også en gammel Ikea løsning - vi bor i Ikealand) som står i det fælles kontor/legetøjs rum som også huser trappen til 1. sal.

Her er det gamle skrivebord på vej ud, jeg nåede lige at tage et billede, skuffemodulet er allerede flyttet:

Her er det nye bord på vej ind:




















Nu skal der bare ryddes op og redekoreres lidt, så det føles som om jeg har et kontor der er mit og ikke bare et gennemgangsrum med en PC...










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...