onsdag den 20. juni 2012

Yarnbombing

Lige for tiden er jeg meget inspireret af yarnbombing/guerilla knitting. Hvilket man også kan se på pinterest. Jeg vil nok ikke få tid til at lave noget i den størrelsesorden som Ute Lennartz-Lembeck laver, se bare her:
Men mindre kan vel også gøre det!

Jeg mailer med Ute om et lille værk til København.
Og jeg vil prøve at få lov til at yarnbombe min skole som projekt.. men det er nok ikke så nemt som det lyder. Tilgengæld vil Ute gerne hjælpe!

Så lige nu drømmer jeg om korsstingbroderede vægge (masking tape), strikkede stolper, bløde stolerygge.. og så videre. Vi må se om jeg kan sælge ideen på skolen. Jeg ville have forsøgt på lærermødet i dag, men jeg er hjemme efter at Lærke kastede op ud over hele sofaen i morges (note: Sæt mindst 3 fridage af til en 5 års vaccine!).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...