søndag den 10. juni 2012

Mmmmmmm

Jeg er vild med trøfler! Sorte trøfler, hvide trøfler.. altså ikke dem af chokolade - dem elsker jeg også, men det er en anden historie.

Flere steder i København kan man være heldig at få en rigtig rigtig god trøffelpasta når de er i sæson, bl.a. hos Famo Metro. Men nu er det ikke sæson og hvor får man så sit trøffelfiks?

Jeg har fundet den mest vidunderlige trøffelost hos Fusilli! Det er en blandet ost "formaggio misto", den er mellemhård og smager guddommeligt af trøffel, mmmmmmm.

Jeg er hjemvendt efter en hækle-hygge eftermiddag hos Fridutte. Børn og mand var stadig i Roskilde da jeg kom hjem og jeg skulle spise aftensmad helt alene, en meget sjælden begivenhed. Det blev til en bagel (fra vorse brunch tidligere i dag) og tykke skiver trøffelost! Der er bare ikke noget bedre end italiensk mad.. fortalte jeg at jeg elsker trøfler? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...