torsdag den 21. juni 2012

Helt Pip!

Nu er skoleåret snart slut og det er tid til at gøre sig klar til det næste. I dag var jeg hos boghandleren for at købe en ny kalender. Vi får en (for det meste grim) gratis kalender af fagforeningen, men jeg kan ikke rigtig lide den. Jeg har i mange år holdt mig til Maylands studiekalender og den virker bare så dejlig bekendt.
Hos boghandleren faldt jeg over en bunke skønne ting fra Pip Studios, som jeg bare måtte eje! Her er hvad der faldt i kurven:


Ja, to penalhuse.. et til blyant og viskelæder når jeg har specialundervisning og et stort til saks, lim, farver mm. til alt det andet arbejde.

Jeg var helt ked af at der ikke var en Pip kalender, men der var Pip mærkater og boghandlens gavepapir passede lige i farven så jeg bad om et stykke.. De fine mærker fra penalhusene har jeg limet sammen til et bogmærke: Voila! Jeg præsenterer min Pip inspirerede studie kalender:

Måske bliver jeg nødt til at lave mig en ny skoletaske der passer til alt mit nye pipperi?

New school supplies by Pip Studio. I just had to have these!
They didn't have a calendar, so I had to make one myself. I bough Pip Studio labels, and used the bookstore's gift wrapping paper. The bookmark is made from the Pip Studio pricetags glued together.
Now I may have to make a schoolbag to match!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...