onsdag den 30. maj 2012

Nederdel

Når nu symaskinen var hentet ind lavede jeg også en nederdel til Lærke.
Stoffet har jeg fået af en kollega - altid dejligt med gratis materialer.
Modellen har jeg set engang på en blog, jeg må se om jeg kan finde et link.

Ideen er enkel: En bane stof i fuld bredde for neden, en halv bane til hoftestykket og en elastik i taljen. Alle tre dele syes sammen til rør, det nederste stykke rynkes og sys på mellemstykket og elastikken sys på til sidst. Nederst er samme velourbånd som jeg brugte til kjolen.

Som afslutning har jeg broderet en sommerfugl. Det er længe siden jeg har broderet, og det kom helt bag på mig hvor sjovt det var. Jeg skal helt sikkert lave mere broderi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...