fredag den 10. februar 2012

Blog Award

Jeg har fået en award af Heidi som har bloggen Mig & Maya.
Awarden er kun til blogs med under 100 faste læsere. Det er en fin ide, syntes jeg, at gøre lidt reklame for andre "små" blogs, så jeg sender hermed awarden videre til 5 andre blogs:



Marlarmade er en helt ny blog. Jeg mødte Maria til en workshop for nylig, hvor hun fortalte at hun lige er begyndt at blogge. Hun havde et af sine flotte tørklæder i kærlighedsknuder på, og jeg skal helt sikkert prøve selv en dag.

Fridutte er også ny (bloggen startede i december), men jeg har kendt Karina længe, vi gik i gymnasiet sammen. Karina har en laaang række gode links på sin blog =)

Musses Verden er en dejlig blog fyldt med skønne projekter.

Signes Mor som hedder Christina, har en rigtig fin blog og en blogshop hvor hun bl.a. sælger skønne smølfestoffer.

Rumfang er Susannes blog, og jeg vil ikke sige så meget om den, for billeder siger som bekendt mere, se bare disse skønne ugle cupcakes hun har lavet (hun er stadig ugletosset lige som mig)

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for blogawarden og din hilsen, den varmede ! Er der noget jeg skal gøre? Andet end at sætte den på min blog og føre den videre til 5 andre?

    SvarSlet
  2. Nej, det er det hele =) Kopier billedet herfra og skriv hvilke 5 du har valgt.

    SvarSlet
  3. Tusind tak.. Hvor er du sød. Hvis du har lyst til at prøve tørklædet i kærlighedsknuder har jeg nu lagt en DIY på min blog. Jeg giver gerne blogawarden videre en af de næste dage...

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...