mandag den 2. januar 2012

Slankekur

Anna fra LaRaLil er kommet med en god ide.. Hos hende er januar måned slankemåned. Forstået på den måde at stofbunkerne skal slankes (ikke hende selv). Derfor: Ingen stof indkøb i januar.I morgen skal jeg have købt hamaperler, for jeg er løbet tør for hudfarvede midt i et Betty Boop projekt. Men ellers tror jeg også at mit lager af perler, stoffer og garn kan trænge til en slankekur (egentlig også mig selv, men det er en anden sag).
Det falder egentlig også godt i tråd med min mands ønske om at spare lidt op i januar - efter en særdeles dyr december.

Vi må se om det holder.

onsdag d. 4. januar:
ROFL! Det var så det.. i dag har min søn efterlyst et halstørklæde fordi han fryser. Straks har mor været i garnbutikken for at købe garn til en hæklet halsedisse med trykknap-lukning - det skal jo være legeplads sikkert. Trykknapperne skal jeg se om jeg kan finde online i aften, jeg vil have nogle store kraftige nogle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...