lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår!

Så er året ved at være gået. Det var i 2011 at jeg startede denne blog, og det har været rigtig sjovt at være med i Blogland. Det jeg har nydt mest har været at følge alle de dejlige blogs jeg har fundet i årets løb, men det har også været spændende at skrive om de ting jeg selv laver. Jeg har fået øjnene op for hvor lidt jeg når at lave færdig og hvor sjældent jeg bager efter en opskrift (hvilket gør det så svært at dele bagningen med jer).
Vi har måtte lave om på vores planer i aften, så i stedet for stor fest på Amager bliver det familiehygge hjemme. Men det er nu også ok.
Jeg håber I alle får en god aften og et godt 2012!

I morgen trækker jeg lod om Uglen i min giveaway.. jeg glæder mig!

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker deg en flott kveld og et fantastisk nytt år. Jeg har blitt følger av din blogg og jeg gleder meg til å lese dine innlegg. Jeg tror vi har mye felles. Klem fra thora.

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...