mandag den 7. november 2011

Sliksyge og slumbananer

Jeg har fået sliksyge! Og ikke bare hvilken som helst slags.. jeg spiser skumbananer. Pludseligt stod jeg i Netto lørdag og måtte altså købe en pakke af det giftiggule alt for søde stads. Og nu er de næsten væk.
Hvis ikke jeg vidste at jeg ikke er gravid ville jeg tro at jeg var gravid.
Var det så bare noget mere kvalivare guf jeg havde fået trang til.. summerbird chokolade sushi eller noget i den retning, men skumbananer!
Egentlig må jeg slet ikke få sukker i de mængder, og jeg plejer ikke at spise ret meget slik.
Jeg håber at det går over når pakken lidt senere i dag er tom..

(P.S. det er ikke en stavefejl! Slumbanan er en ældgammel Linie3 vits)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...