tirsdag den 1. november 2011

Kreative Kastanjer

Jeg har været heldig!
Jeg fik en gratis e-bog fra Tina Dalbøge, "Kreative Kastanjer".
Sikke en flot bog!
Jeg havde bestemt ikke været skuffet hvis jeg havde betalt de beskedne 39 kroner bogen koster lige nu.

























Nu glæder jeg mig til at lave nogle af de flotte, flotte kastanjedyr. Aj, hvis jeg skal være ærlig så glæder jeg mig til næste gang min far laver kastanjedyr med ungerne, for det er gået hen og blevet en tradition at han står for det.

Det var i øvrigt sidste år (hvor børnene var 3 år), at Andreas sagde de nu berømte ord om sit første kastanjedyr: "Altså Morfar, den er ikke særlig god.. skal vi ikke bare sige at det var en prototype".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...