lørdag den 26. november 2011

Juleønsker

Kender I det når man ser noget rigtig smart "grej" og tænker: Den vil jeg ønske mig til jul! Vel vidende at ingen i familien vil kunne se det geniale i at bestille håndarbejds dims hjem fra USA, betale en formue i porto og gebyr til Post Danmark (grrr) og håbe at det når frem til jul.

På den anden side kan jeg heller ikke få mig selv til at købe det næsten overflødige men alligevel tillokkende grej hjem.

Men lige nu er det denne dims der står på min ønskeseddel:

"Knitter´s Block" er et fint sæt plader til at presse/forme sit hækle og strikketøj på. Det smarte er jo at det kan sættes sammen i lige den form man skal bruge! Og at det fylder så lidt når det pakkes sammen.

Så er det bare at fornuften fortæller mig at det højest vil blive brugt 2-3 gange om året her i huset, og det er nok endda højt sat. Lige nu arbejder jeg på et flot sjal som det vil være genialt til, men ellers er det dæleme sjældent at jeg arbejder med den størrelse projekter.

Men alligevel, Kære Julemand...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...