torsdag den 6. oktober 2011

I pakken var..

I pakken til Signes Mor var der som sagt en ting I skal se..

Den blev altså ret sød, hvis jeg selv skal sige det! Den hæklede yoyo så jeg i en bog, men kunne ikke finde den igen, så jeg prøvede mig frem. Bogen er nu lokaliseret så jeg skal prøve igen og se om den er bedre efter opskriften. Når det er afgjort kommer det på listen over ting jeg gerne vil lave som DIY eller opskrift her på bloggen. Efterhånden en lang liste =)

I bogen var yoyo'erne sat sammen til et sødt tæppe, men jeg syntes de har stort potentiale som pynt på huer og hårbøjler.

Til min store glæde rapporterer Signes Mor at huen passer Signe.. pyha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...