søndag den 28. august 2011

Giveaway #1

Så er det blevet tid til min første giveaway! I kan vinde et par hæklede Converse All Stars baby sutsko:


Du kan vælge mellem 3 str. 8cm, 9cm og 10cm.
Der er også frit valg mellem følgende farver:
Sort, lys blå, lyserød, rød og lime.

Husk at du også kan vælge at hækle sutskoene selv, opskriften findes gratis her.

Reglerne er enkle, du kan få lodder ved:

1 lod: kommentar og fast læser
1 lod: syntes godt om Frøken Fogh på Facebook
1 lod: gør reklame for min blog/giveaway på din egen blog,
som indlæg, ved at sætte Frøken Fogh på din blogliste eller andet. Brug gerne foto herfra.

Jeg trækker lod den 1. oktober (min fødselsdag).
Skriv gerne hvilken farve/størrelse du vil have hvis du vinder. Husk at skrive din email hvis du ikke har en blog, så jeg kan kontakte dig hvis du er vinderen!

35 kommentarer:

  1. Hej Rikke

    Hvor er de skønne - dem ville jeg rigtig gerne vinde til min nevø :-) Jeg napper tre lodder, hvis det sidste kan opnås ved at sætte dette på min give away liste :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Helt sikkert.. du er på listen med tre lodder!

    SvarSlet
  3. De er da vildt skønne 2 lodder til mig for fast læser og link på min blog.

    Karen

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte! - Deltager med 2 lodder (fast læser og indlæg med link på min blog) og kryder fingre for at jeg vinder - for datteren kunne godt lige bruge sådan et par!

    SvarSlet
  5. nååårh de er altså for fine, de ville lige passe min lille gut på 11 uger:)
    jeg lægger billet ind på 1 lod (kan ikke hitte ud af det der med at linke endnu...)

    kh Sarah
    sadalou@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Det er simpelthen noget af det sødeste jeg har set længe. Min yngste datter på snart 3 måneder ville nok kunne holde varmen i fusserne med sådan et par ;) 3 lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  7. Jeg troede ikke mine egne øjne!
    Hvor ER de fantastiske!
    De kan i den grad bruges til mit første BARNEBARN!
    Melder mig med 1 lod
    Kh Joan

    SvarSlet
  8. Hejsa

    tak for muligheden!
    De er da super kære . og hvis jeg bliver den lykkelige ejer skal de da være i Røde.....

    Jeg tager 2 lodder....
    God weekend
    Stinne

    SvarSlet
  9. De sko er super lækre!!
    Hvis jeg vinder et par skal de være røde og mindste størrelse.
    Jeg linker hertil fra min blog - så 2 lodder deltager jeg med.
    Tak for kigget:-)

    SvarSlet
  10. 1 lod til mig, håber jeg er heldig, farve og størrelse vil jeg gerne vente med til hvis jeg vinder :)

    SvarSlet
  11. Så nydelige!
    Jeg tar gjerne tre lodd! :)

    SvarSlet
  12. Nøj, hvor er de fine. Deltager med et lod...louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er de bare fine. Jeg håber på at vinde et par i lyserød :o)
    Kh.

    SvarSlet
  14. De er da bare super søde ;) 1 lod tak ;)

    SvarSlet
  15. Det er sørme søde. 1 lod til mig:-)

    SvarSlet
  16. 2 odder til mig - du er på min blogrool allerede ;-)

    SvarSlet
  17. 2 lodder tak;o) Synes godt om frk. fogh på facebook;o)
    Min mail er dorthe@dwpb.dk

    SvarSlet
  18. gerne 3 lodder, ønsker mig str 8 i lyserød:)

    SvarSlet
  19. Åh, så skjønne! Jeg vil gjerne ha 1 lykkelodd :-)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  21. Årh de er skønne, håber jeg vindeer dem til min søn! 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  22. Ohh hvor er de bare fine - med baby i maven er det jo lige en give away for mig. Vil gerne deltage med 3 lodder :-)Du er meget velkommen til at kigge forbi hos mig.

    Go søndag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  23. Så skjønne, ønsker meg disse til tantebarn som ventes over nyttår. 1 lodd på meg.

    SvarSlet
  24. Nååårh hvor er de søde!! Vil gerne tage to lodder, men jeg kan ikke finde din "faste læsere" at klikke på!?

    SvarSlet
  25. Hvor er de altså søde! og sikke en lækker padehat der står ved siden af. Og tak for opskriften på sutskoene :) Jeg vil gerne deltage med 1 lod (fast læser).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  26. Hov glemte lige at skrive at hvis jeg vinder så vil jeg gerne have dem i lyserøde i størrelse 8 cm (mon ikke det ca er det en pige på 5 måneder bruger)?

    SvarSlet
  27. Hvor er jeg glad for at så mange vil deltage i min giveaway!
    [Hadla] Faste læsere bør findes i højre side af bloggen.
    bade-and: Paddehatten kan lyse, men jeg kan ikke huske hvor jeg har købt den =)
    Størrelserne er små - jeg vil anbefale str. 10 cm til 5 mdr for en sikkerheds skyld!

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Jeg har også sagt gang i min første Gie Away hvis det skulle være noget :) Ha' en god dag

    SvarSlet
  29. De er super fede! Jeg er med på to lodder.
    Tjek også min giveaway på mangebaekke.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  30. hej frk fogh .jeg er ny på din blog . hold da op hvor er de søde de små converse jeg er med,ed 3 lodder
    knus Maj-Britt

    SvarSlet
  31. undskyld glemte at skrive hvilken farve ,det skal da lyserød med hvid knus Maj-Brit

    SvarSlet
  32. Hejsa... Hvor er de da søde.. Vil gerne deltage med 3 lodder... Hvis jeg skulle være den heldige, vil jen gerne have dem i str. 10 cm i grøn eller rød.

    SvarSlet
  33. Super søde tennissko.

    Må "nøjes" med 2 lodder, da jeg ikke har en blog.

    Skulle jeg være heldig, så gerne lyserød og 9 cm.

    supersine669 @ gmail.com

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...