onsdag den 10. august 2011

Famo Metro

Endnu et dejligt restaurant besøg i går.. vi tog Famo Metro igen, og det var ligesom sidst en rigtig god oplevelse.

Før de retter vi havde bestilt blev vi forkælet først med melon, salami og ost og bagefter med en indbagt squashblomst med små stykker ansjoser. Så kom vores pastaret - parpadelle med salsiccia - det var fantastisk! Pastaen drev af olivenolie og ud over pølsen var der også gulerod, løg og selleri (soffritto). Da vi til sidst kom til hovedretten kunne jeg desværre ikke spise mere så jeg måtte nøjes med at smage lidt på den skønne oksemørbrad med syltede kantareller. Jeg ved at vi sidst klarede os igennem hele menuen med 4 retter, men jeg ved ikke hvordan. I går kunne jeg ikke engang klare 2.

Famo har helt sikkert noget af det bedste italienske mad i København!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...