fredag den 22. juli 2011

Fusilli

Det er nok ikke en hemmelighed at jeg er vild med italiensk mad. Og i mange år har jeg handlet i Supermarco når jeg skulle have stillet min trang til ægte italiensk smag. Men i går besøgte vi Fusilli!

Fusilli er eget af samme mand som Supermarco, nemlig Nunzio Giacobbo. Men ud over at her er supermarket med alle de samme gode ting som i Supermarco (dog i noget mindre udvalg) så er her også pizzaria og is. Mums! Vi spiste rigtig godt. Manden og jeg fik pizza, lillepigen fik pasta med tomatsauce - som var så god at begge forældre havde svært ved at holde gaflen fra det. Mandsen fik en sandwich med mortadella, hans nye favorit pålæg efter sidste besøg hos Supermarco. Bagefter var vi også nødt til at smage isen, naturligvis..

Det bliver ikke sidste gang vi kommer dér. Tænk at kunne kombinere sine italienske indkøb med fantastisk god pizza fra brændefyret stenovn!

Fusilli ligger i Waves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...