onsdag den 1. juni 2011

Savner Østerbro

For efterhånden mange år siden, boede jeg på Østerbro.
Korsørgade for at være mere præcis.

I dag gik jeg på Trianglen og lidt senere på Østerfælled Torv, solen skinnede og jeg kom altså til at savne det lidt. Det med at bo inde i byen, midt blandt lækre butikker, cafeer og restauranter. Det med at være "urban".


Vi bor på Vestegnen..

Vi bor dejligt - stort hus, skøn have, god institution til børnene, tæt på begges arbejde.
Men vi har ikke de lækre butikker, cafeer og restauranter!

Så ind i mellem kan jeg godt savne Østerbro.

Jeg gik i Superbest på Østerfælled Torv og købte mig fattig i gnocchi og fyldte pastaer med trøffel. Sådan noget fancy italiensk stads sælger de ikke her på Vestegnen, næh nej. I Gourmandiet købte jeg salami og salte mandler og lækkert økologisk flutes.

Jeg tog lidt Østerbro med hjem.

Men det er ikke helt det samme..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...