lørdag den 9. april 2011

Fødselsdag

Så blev det tvillingernes 4 års fødselsdag!
Super hyggelig dag, med hele familien (19 i alt) til kaffe, kage og aftensmad. De sidste er lige gået så her er lidt billeder inden jeg skal ind i sofaen og puste ud efter en hektisk dag.


Fødselsdags banner.


Lagkage med vanillecreme, hindbærsyltetøj, banan og ananas - sådan kan min mand bedst lide den =)

 Vanille cupcakes.
Min første kagekone nogensinde.. næste gang bliver det en lavet af boller i stedet tror jeg.

Efter ordre fra Andreas blev nogle af bollerne til musseboller.

2 kommentarer:

  1. Tillykke til Andreas og Lærke

    Jeg glemte at sige da vi mødte den anden dag at der findes en kage forretning i Albertslund som jeg bruger...
    Linket er www.kagebutikken.dk

    Kan anbefale den :-)

    Leanne

    SvarSlet
  2. Den vil jeg tjekke snarest. Jeg var i specialkøbmanden =)

    SvarSlet

Skriv en hilsen!

Følg via Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...